Ja, dat kan, als hij voor het gedeelte dat hij arbeidsgeschikt is in de Bouw & Infra werkt. En aan de voorwaarden van de regeling voldoet. De zwaarwerkuitkering is dan wel lager. Deze is gebaseerd op het gedeelte dat hij werkt.
Als de medewerker een WGA-uitkering én zwaarwerkuitkering ontvangt dan behoudt hij zijn WGA-uitkering en wijzigt de hoogte van de WGA- uitkering in principe niet.
Wil de medewerker ook pensioen naar voren halen, dan kan dat alleen voor het deel dat hij arbeidsgeschikt is (deeltijdpensioen). Voor het deel dat hij arbeidsongeschikt is en waarvoor hij de WGA-uitkering ontvangt, houdt hij premievrije pensioenopbouw.